Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Οικονομικά προιόντα περιποίησης - Pharmasept - VivaPharmacy

Οικονομικά προιόντα περιποίησης - Pharmasept - VivaPharmacy 

 

Τα οικονομικά όλων πιστεύω είναι λίγο πολύ επηρεασμένα από την κατάσταση της χώρας ! Έτσι και τα δικά μου και για αρκετό καιρό έψαχνα οικονομικά προϊόντα περιποίησης από φαρμακευτική εταιρία για να έχω μια μεγαλύτερη ασφάλεια .

Γι αυτό το λόγο έκανα έρευνα και κατέληξα στα προϊόντα της εταιρίας Pharmasept (η οποία είναι μια Ελληνική εταιρία) και συγκεκριμένα την πολυχρη
στική σειρά της εταιρίας που ονομάζεται "Tol velvet" , έτσι αγόρασα το καθαριστικό της σειράς : Tol Velvet Hygienic shower Camelia

το οποίο είναι ένα ενυδατικό καθαριστικό , πολύ απαλό στο δέρμα , που καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει ή να ερεθίζει την επιδερμίδα ! Το συγκεκριμένο έχει και έλαιο από καλέντουλα που είναι ευεργετικό για το δέρμα μας !
Το μοναδικό αρνητικό που βρίσκω εγώ σ' αυτό το προϊόν είναι η έντονη μυρωδιά του ! Για να καταλάβετε , πλύθηκα το πρωί και πήγα δίπλα στην αδερφή μου να καθίσω και με ρώτησε γιατί έβαλα άρωμα πρωί πρωί :D




Θα συνεχίσω λοιπόν με το 2ο και τελευταίο προϊόν το οποίο είναι η κρέμα εντατικής ενυδάτωσης : Tol Velvet Soothing Cream

!
Μια κρέμα καταπραϋντική που προσφέρει 24ωρη ενυδάτωση χωρίς να δημιουργεί λιπαρότητα στην επιδερμίδα!
Γενικότερα η αίσθηση που αφήνουν και τα δύο είναι μια αίσθηση νερού , είναι δηλαδή σαν να ενυδατώνεται το πρόσωπο σας με νερό και εμένα προσωπικά αυτό μου αρέσει πολύ ! Πραγματικά αξίζει να τα δοκιμάσετε !

Ως αναφορά στο φαρμακείο που έκανα εγώ την αγορά , είναι το VivaPharmacy , το οποίο έχει μια εκπληκτική προσφορά καθώς έχει αυτά τα 2 προϊόντα 1+1 και με 35 % έκπτωση κάτι που αυτόματα πηγαίνει την τιμή των προϊόντων στα 6,50 ευρώ μόλις !
Είναι μια εξαιρετική προσφορά για να δοκιμάσετε τα προϊόντα !
Γενικότερα το VivaPharmacy είναι ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο υψηλής αισθητικής και ποιότητας ! Έχει στο δυναμικό του εταιρίες όπως η Elicina (που αρκετές κοπέλες μου έχετε ζητήσει να κάνω review , αλλά δυστυχώς είναι μια αρκετά ακριβή κρέμα για τα δικά μου δεδομένα όποτε δεν ξέρω πότε θα καταφέρω να την αγοράσω).



Πρακτικά , το κουτί ήταν τέλεια συσκευασμένο και προσεγμένο και ήρθε σχεδόν 24 ώρες μετά την παραγγελία που έκανα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.