Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Micellaire Review : Ποιο Micellaire νεράκι είναι καλύτερο ?

Micellaire Review : Ποιο Micellaire νεράκι είναι καλύτερο ?

Έχω ακούσει κατά καιρούς πολλά για τα νεράκια Micellaire , αλλά δυστυχώς επειδή πολλές κοπέλες πληρώνονται ή τους δίνονται τα προϊόντα δωρεάν δεν λένε την πραγματική τους γνώμη με αποτέλεσμα να παραπληροφορούν πολλές φορές ! 

Σημερινό θέμα λοιπόν είναι τα νεράκια Micellare και θα σας μιλήσω για 3 από αυτά ! 
1)Το Bioderma Sensibio H2O 
2)Το νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire απο την Garnier και
3)Το Acne Norm micellar water 

Πολλοί έχουν συγκρίνει τα 2 πρώτα , δηλαδή το Bioderma και το Micellaire της Garnier διότι εμφανισιακά είναι πανομοιότυπα παρόλα αυτά σαν σύσταση είναι τελείως διαφορετικά !
Το Bioderma είναι το πιο ισχυρό νερό καθαρισμού και από τα 3 ! Αφαιρεί το βραδινό , βαρύ μακιγιάζ με μεγάλη ευκολία και αφήνει το δέρμα με ένα βελούδινο στρώμα που μερικές φορές με κάνει να μη θέλω να το ξεβγάζω (αφού έτσι κι αλλιώς μπορούμε να το αφήσουμε στην επιδερμίδα μας σαν τονωτική λοσιόν ! Επίσης δεν ερεθίζει καθόλου ακόμα και την πιο ευαίσθητη επιδερμίδα και το κόστος του ανέρχεται γύρω στα 9,50 € τα 500ml (εδώ)

Με το Garnier χρειάζεστε περισσότερη προσπάθεια για να καθαρίσετε το μακιγιάζ του προσώπου και δεν το συστήνω για βαρύ μακιγιάζ ! Έχει μια μυρωδιά οινοπνεύματος όπως έχουν τα περισσότερα προϊόντα αυτής τη εταιρίας που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει και επειδή γνωρίζω ότι λόγω του οινοπνεύματος πολλά προϊόντα απορροφούν τη λιπαρότητα , εγώ δεν τα προτιμώ! Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιήσω οινόπνευμα στο δέρμα μου! Χίλιες φορές να έχω λιπαρότητα παρά να διαλέγω το οινόπνευμα σαν λύση ! Αλλά αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη. Ως αναφορά στο προϊόν , δεν αφήνει αυτή τη βελούδινη υφή στο τέλος , παρόλα αυτά πιστεύω πως για απλό , ελαφρύ μακιγιάζ σε κοπέλες που δεν έχουν πρόβλημα με το οινόπνευμα θα τους αρέσει αρκετά ! Τα 400 ml κοστίζουν 6,50 € 

Το Micellar Water απο τη Frezyderm είναι εξίσου καλό όσο και το Bioderma , αφήνει το δέρμα πολύ καθαρό , είναι πολύ ελαφρύ δεν έχει κάποια μυρωδιά , απορροφά το σμήγμα και τη λιπαρότητα το οποίο το κάνει αυτόματα ειδικευμένο στα δέρματα με ακμή !


Παρόλα αυτά έχει δύό αρνητικά που κάνει το Bioderma λίγο καλύτερο : 1) είναι το γεγονός ότι Bioderma μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όλοι οι τύποι επιδερμίδων ενώ το Micellar Water ενδείκνυται για λιπαρές - ακνειακές επιδερμίδες και 2) ότι το κόστος των 200 ml του Micellar Water είναι γύρω στα 8,50€ (εδώ)
που εγώ κρίνω ότι είναι πολλά για 200 ml μόλις !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.