Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

25 ΕΥΡΩ CHALLENGE : Τι γίνετε όταν έχετε μόνο 25 ευρώ για προιόντα ομορφιάς ?

25 Ευρώ Challenge!

Καλημέρα! Το σημερινό post είναι σαν να γράφω την ατζέντα - ημερολόγιο μου ! Σχεδόν πάντα προσπαθώ να μην δίνω πολλά χρήματα για προϊόντα ομορφιάς και συχνά βάζω ένα όριο , για να καταλάβετε , όταν πάω για ψώνια παίρνω τα λεφτά που θέλω να σπαταλήσω και επειδή με ξέρω και ξέρω ότι θα καταλήξω να σπαταλήσω περισσότερα , δεν παίρνω άλλα χρήματα μαζί μου :D

Το σημερινό όριο των αγορών μας είναι 25 ευρώ και πάμε να ξεκινήσουμε !



Περιποίηση
*Apivita Natural Soap          --> 1,50€ (Εδώ)
*Bioderma Sensibio 250ml  --> 6,00€ (Εδώ)


 Μακιγιάζ
*Max factor Lasting Performance -->9,90€ (Εδώ)


*Lip Stain Menow generation       -->1,00€ (Εδώ)

*Victoria silk touch μαύρο μολύβι-->1,50€ (Jumbo)

ΣΥΝΟΛΟ ------------------------------>24,80 € χοντρικά!

Με 25€ καλύψαμε αρκετές ανάγκες περιποίησης και ομορφιάς και θα έρθουν κι άλλα τέτοια post για εξοικονόμηση χρημάτων <3
Αφήστε μου ένα σχόλιο αν σας άρεσε και αν θέλετε κι άλλα τέτοια Posts !

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε ! Κι εμένα μου αρέσει πολύ γιατί αυτό κάνω κι εγώ όταν αγοράζω οπότε αποφάσισα από εδώ και πέρα να το κάνω κάθε μήνα !
      Περίμενε το επόμενο του Οκτωβρη που θα το ανεβάσω στις αρχές του μήνα !
      Σ ευχαριστω πολύ <3

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.