Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

How to : Πως να επιλέξω το σωστό Eyeliner

How to : Πως να επιλέξω το σωστό Eyeliner ?

Η μεγαλύτερη ίσως δυσκολία που μπορεί  να έχει κάποιος όταν βάφεται είναι η τοποθέτηση του Eyeliner! Σε αυτή την κατηγορία ήμουν κι εγώ μέχρι πριν από ένα μήνα! Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή !

Συνήθιζα να αγοράζω υγρό eyeliner και ενώ κατάφερνα να κάνω μια γραμμή , ποτέ δεν ήταν ευθυγραμμισμένη και τέλεια όπως έβλεπα σε tutorial! Πάντα ήταν λίγο σαν να έχει υποστεί σεισμική δόνηση ! 

Στη συνέχεια αποφάσισα να πάρω eyeliner σε στυλό διότι φαντάστηκα ότι από τη στιγμή που χειριζόμουν τα μολύβια αρκετά καλά , θα γινόταν το ίδιο και με το στυλό-ΛΆΘΟΣ. Είχαμε πάλι τα ίδια αποτελέσματα ίσως και λίγο χειρότερα διότι το στυλό που πήρα άλλοτε φαινόταν γκρι σκούρο και άλλοτε μαύρο , ενώ εγώ ήθελα να ήταν πολύ σκούρο μαύρο ! Ως αναφορά τη γραμμή , νομίζω ότι είναι δυσκολότερα από το υγρό Eyeliner διότι είχε παχιά μύτη και ήταν εύκολο να πασαλειφτείς ! 

Πριν ένα μήνα λοιπόν , αποφάσισα να δοκιμάσω Gel eyeliner μήπως και τα καταφέρω και τα κατάφερα!!! Το Gel eyeliner Για μένα είναι η πιο εύκολη λύση , ενώ στην αρχή το φοβόμουν πολύ ! Το πινελάκι για την εφαρμογή του με βοήθησε πολύ στο να κάνω μια πολύ ίσια γραμμή και το χρώμα του είναι απίστευτα έντονο μαύρο , έτσι ακριβώς όπως μου αρέσει ! (Σας βάζω και μια φωτογραφία για να δείτε !)




Το μυστικό λοιπόν για εμένα στο "Πως να επιλέξετε το σωστό eyeliner" είναι να δοκιμάσετε όλα τα είδη και να δείτε ποιο απ αυτά σας διευκολύνει περισσότερο!

1 σχόλιο:

  1. Δεν ξέρω τι λες πάντως μια χαρά μου φαίνεται ότι το χεις βάλει στη φωτογραφία! Το eyeliner δυστυχώς θα ναι πάντα μια ανησυχία για μας,είτε τις έμπειρες είτε και τις πρωτάρες,πολύ βοηθητικό είναι να βάλεις στη γωνία των ματιών σελοτέιπ έχω δει ότι διευκολύνει πολύ τις κοπέλες! Στην αρχή εγώ είχα ξεκινήσει με το eyeliner το μαρκαδόρο του h&m και ήμουν πολύ ικανοποιημένη για αρχάρια γιατί με βόλευε,τώρα πλέον συνήθισα το υγρό και το τζελ,το υγρό ήταν ένα παίδεμα στην αρχή μου έβγαλε τη πίστη,πήγαινα να κάνω τη ρημάδα τη γραμμή και μουτζουρωνόμουν στη κάτω βλεφαρίδα και γινόμουν ένα πράγμα σαν τον Τζόκερ :P Θέλει πολύ πείσμα,πολύ εξάσκηση και προσπάθεια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.