Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

First impression 1* - Korres Ρόδι Foundation

 First impression 1* - Korres Ρόδι Foundation


Εδώ και αρκετό καιρό έχω βάλει σκοπό να δοκιμάσω αρκετά φαρμακευτικά Foundation/BB/CC  και ήδη έχω δοκιμάσει το Vichy Dermablend και από την Frezyderm τη CC cream για κοκκινίλες και ευαίσθητο δέρμα !
Σήμερα όμως ήρθε η μέρα να δοκιμάσω το Foundation με ρόδι από τον Κορρε !
Κόστος : 14 ευρώ 


Ξεκινώντας έχει μια όμορφη συσκευασία
30 ml (μέτρια ποσότητα κατά τη γνώμη μου ) . Όταν την άνοιξα το 1ο πράγμα που έκανα ήταν να μυρίσω το προϊόν και πραγματικά μυρίζει πολύ όμορφα , ρόδι φυσικά ! 

Για να διευκρινίσω , το Foundation αυτό βγαίνει σε 4 αποχρώσεις και εγώ διάλεξα την 1η και πιο ανοιχτόχρωμη (η οποία είναι ένα τόνο πιο σκούρη από την επιδερμίδα μου ) .
Όταν λοιπόν άπλωσα το προϊόν στο πρόσωπο μου κατάλαβα ότι χρειάζεται ένα καλά ενυδατωμένου πρόσωπο διότι είναι αρκετά mat και στεγνώνει γρήγορα! Η εταιρία προτείνει να το απλώνουμε στο δέρμα μας με τα δάχτυλα και αυτό έκανα !

Δίνει μια πολύ καλή  ομοιομορφία , καλύπτει τα σπυράκια (όχι εντελώς) αλλά με μια δεύτερη στρώση θα έχετε πλήρη κάλυψη !

Τα υπόλοιπα προϊόντα στέκονται πολύ όμορφα πάνω στο Foundation και κυρίως τα πουδρενια προϊόντα που χρησιμοποίησα εγώ ! 

Για πρώτη εντύπωση είμαι πολύ ικανοποιημένη , μου αρέσει το αποτέλεσμα και κυρίως ότι ενώ φοράω make up με μέτρια προς φουλ κάλυψη , δεν φαίνομαι παστωμένη! 


ΥΓ : Το προϊόν υπόσχεται ότι συσφίγγει και τους πόρους , κάτι που δεν έχω δει ακόμα διότι το χρησιμοποίησα μόνο μια φορά !

1 σχόλιο:

  1. Και γω το χα δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ σαν υφή και σαν απόδοση! Λίγο τσιμπημένη η τιμή για 30 mL αν ήταν 50 να λεγα οκ :P Αλλά μου αρέσει γιατί έχει φυσικό αποτέλεσμα και πολλές φορές το χρησιμοποιούσα και σαν concealer το ίδιο το προιόν γιατί δεν έχω μαύρους κύκλους,είναι ό,τι πρέπει για μας που χουμε λιπαρές επιδερμίδες και θέλουμε να μας αφήνει ματ το πρόσωπο για αρκετές ώρες, Θα συμφωνήσω στο άπλωμα με τα δάχτυλα,ή μπορεί και με το beauty blender να κάνει καλή εξίσου δουλειά,με το πινέλο το κακό είναι ότι φαίνεται caky το αποτέλεσμα. Και γω πάντα διαλέγω μέτριας κάλυψης make up - bb και πάει λέγοντας και θα προτιμήσω να καλύψω τα σπυράκια με λίγο concealer. Ούτε γω δεν είδα καμία αλλαγή με τους πόρους :/ Γι'αυτό και σύμμαχος μου πριν το μακιγιάζ είναι το primer :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.