Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Ebay Finds #1 : Πράγματα που βρήκα απο το Ebay!

Ebay Finds : Πράγματα που βρήκα απο το Ebay! 


Εμείς εδώ στην Ελλάδα έχουμε δυστυχώς "ακριβές" πολυτέλειες συγκριτικά με το εξωτερικό ! Παρόλα αυτά στο Ebay μπορούμε να βρούμε θησαυρούς σε οικονομικές τιμές που κρατούν!

Κάθε φορά λοιπόν στο συγκεκριμένο "project" θα σας αναφέρω από 1 προϊόν που βρήκα στο Ebay και εμένα προσωπικά μου άρεσε ιδιαίτερα ! Αλλά πάμε να ξεκινήσουμε :


#1 : Lip Stain (Liquid lipsticks) by Menow Generation

 

Στο 1ο μέρος του 25 ευρώ Challenge σας είχα αναφέρει τα συγκεκριμένα Lip Stains διότι για το δικό μου στυλ είναι αυτό ακριβώς που χρειάζομαι !
Ανήκουν στην κατηγορία των υγρών κραγιόν με πολύ μεγάλη διάρκεια τα οποία φεύγουν με μεγάλη δυσκολία από τα χείλη , έχουν απίστευτη απόδοση χρώματος αλλά χρειάζονται καλή ενυδάτωση τον χειλιών πιο πριν διότι τα ξεραίνουν! (εμένα δεν μ ενοχλεί αυτό) .


Τέλος το καλύτερο είναι ότι κοστίζουν λιγότερο από 1 ευρώ ενώ τα αντίστοιχα lip stain εδώ στην Ελλάδα έχουν κόστος που ξεπερνούν τα 10 ευρώ !
Οι Κινέζοι τελικά είναι μπροστά σχεδόν σε όλα

(πείτε μου σε σχόλιο αν σας άρεσε η ιδέα αυτού του project και αν θέλετε να δείτε κι άλλα Ebay Finds )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.