Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Τα αγαπημένα μου ηλεκτρονικά φαρμακεία (μέχρι στιγμής)

Τα αγαπημένα μου ηλεκτρονικά φαρμακεία (μέχρι στιγμής)

Έχω αγοράσει από  πολλά ηλεκτρονικά φαρμακεία και επειδή είμαι πολύ αυστηρή στο θέμα εξυπηρέτησης , να είστε σίγουροι ότι τα φαρμακεία που θα σας παραθέσω είναι τα καλύτερα απ' αυτά που έχω δοκιμάσει να αγοράσω (δεν μ έχει πληρώσει κανείς γι αυτό το post :P )

Pharmacy295 : Αυτό το φαρμακείο είναι βραβευμένο φαρμακείο για την καινοτομία του στο ηλεκτρονικό εμπόριο ! Όταν θα μπείτε στο site θα καταλάβετε κατευθείαν πόσο κατατοπιστικό menu έχει! Μπορείς με μεγάλη ευκολία να ψάξεις και να βρεις ακριβώς το προϊόν που χρειάζεσαι ανάμεσα σε μια τεράστια γκάμα προϊόντων και εταιριών .

Στις επιλογές θα βρείτε και μια σελίδα με πακέτα προσφορών που θα ικανοποιήσουν και τους πιο ανικανοποίητους.  Τέλος , το συγκεκριμένο φαρμακείο έχει στο "δυναμικό" του , εταιρίες που δυσκολευόμαστε πολύ να βρούμε στην Ελλάδα , όπως είναι η Elicina .
Ως αναφορά στα μεταφορικά και την αντικαταβολή , το Pharmacy295 έχει μια επιλογή η οποία μας δίνει την δυνατότητα να είναι δωρεάν και τα μεταφορικά και η αντικαταβολή αρκεί να παραδοθεί σ εμάς το πακέτο , το Σάββατο!

Box Pharmacy : Το συγκεκριμένο φαρμακείο έχει κι αυτό ένα εκλεπτυσμένο site με αρκετά οικονομικά προϊόντα καθώς και πακέτα δώρων.

Η παραγγελία σας έρχεται τέλεια συσκευασμένη και αρωματισμένη , περιέχει ένα "γράμμα" ευχαριστιών από την εταιρία και ένα δώρο έκπληξη για τον καθένα και την καθεμιά από εμάς (όσα χρήματα και αν έχετε ξοδέψει για την παραγγελία) Η αποστολή γίνεται σε 1 , με μια μισή μέρα και πραγματικά χαίρεσαι να χτυπάει το κουδούνι σου και να βλέπεις ένα τέτοιο πακέτο . Τέλος τα μεταφορικά για παραγγελίες μικρότερες των 39 ευρώ είναι : 2,00 ευρώ , ενώ για άνω των 39 είναι δωρεάν και η αντικαταβολή στοιχίζει μόλις 1,5 ευρώ.

Έχω κάνει αγορές και από άλλα φαρμακεία αλλά δεν αξίζει να τα αναφέρω από την στιγμή που δεν έμεινα ευχαριστημένη ! Έχω προσεχώς μια παραγγελία που θέλω να κάνω οπότε είναι πού πιθανό να ξανακάνω Post με Ηλεκτρονικά φαρμακεία .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.