Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Disappointing products #1 - Προιόντα που με απογοήτευσαν

Disappointing products #1- Προιόντα που με απογοήτευσαν 



Lets see my disappointing products <3 :


1)Bioten Refresηομη tonic lotion


Η Bioten είναι γενικά μια εταιρία που μου αρέσει αλλά το συγκεκριμένο toner στη δική μου επιδερμίδα δεν κάνει τίποτα και μάλιστα ήμουν πολύ ενθουσιασμένη όταν το αγόρασα διότι το είχε 1+1 5 ευρώ !
Παρόλο που δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά αφείλω μα παραδεχτώ ότι είναι 100 % φυσικό όπως γράφει και δεν περιέχει parabens !!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Bioten is a brand that i usually like but this toner , in my skin , has no use ! Im very dissapointing cause i bought it on a sale for 1+1 only 5 euros . Meanwhile this products is 100% natural and it hasn't any parabens
2)L'oreal Infallible 24h - Matte - Vanilla

Πολλές κοπέλες το θεωρούν το καλύτερο foundation για εμένα είναι πολυ ματ , τόσο που όποια ατέλεια και αν εχω την κανει δεκα φορές χειρότερη και πιο έντονη . Το χειρότερο όμως είναι ότι η απόχρωση Vanilla 11 - που είναι η 1η , είναι σκούρη για εμένα ενώ σε άλλες χώρες η L'oreal ξεκινάει με την απόχρωση 10 - Porcelain.. Οπότε ούτος ή αλλιώς και να μου άρεσε είναι 2 τόνους σκουρότερο απο την φυσική μου επιδερμίδα .

----------------------------------------------------------------------------------

Many girls love this foundation but for me it's too matte and that means that it makes all of my imperfections 10 times bigger and intense . The worst thing is that the 1st shades is Vanilla in my country and it's 2 times darker than my natural skin. L'oreal has the first shade (10 - porcelain ) in other countries but not in mine so otherwise i can't use it anyway.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.