Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Αγαπημένες Χριστουγεννιάτικες και Πρωτοχρονιάτικες ταινίες - Favorite Christmas movies

Favorite Christmas Movies

Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που τέτοιες μέρες απολαμβάνω να κάθομαι στο σπίτι να παίζω επιτραπέζια με την οικογένεια μου και να βλέπουμε ταινίες έχοντας στο χέρι μια ζεστή σοκολάτα .

Οπότε επειδή έχω αυτή την αγάπη , θα σας μιλήσω γι αυτή , έχοντας στο μυαλό μου τις ταινίες που εγώ αγαπώ να βλέπω αυτή την περίοδο : 

Αγαπημένες Χριστουγεννιάτικες και Πρωτοχρονιάτικες ταινίες

->The Nightmare before Christmas - Ο εφιάλτης πριν τα Χριστούγεννα

->Το πολικό εξπρές - The art of The Polar Express

->Χριστούγεννα στα τέσσερα- Four Christmases

->Love Actually - Αγάπη είναι...

->A Christmas Carol - Μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία (Σκρουτζ)

->Ghosts of Girlfriends past - Τα φαντάσματα των πρώην

->New year's eve - Παραμονή Πρωτοχρονιάς

->Two night stand

Για εμένα είναι όλες τους υπέροχες για διαφορετικούς λόγους ! Αν έχουμε κάποια κοινή αγαπημένη ταινία αφήστε μου ένα σχόλιο και πείτε το μου .

Καλές γιορτές να έχουμε όλοι και πάντα με υγεία . #ily

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.